Tuesday, January 31, 2012

一日一BLOG 之萬里長橋

今日約咗朋友喺 Pavilion。從 office 去到 Bukit Bintang 需搭輕快鐵。我就選擇了 Putra-LRT。第一,Putra-LRT 比較靠近我的 office,不需要行好遠。第二,朋友告訴我那條新的行人橋 (KLCC - Pavilion) 已 open for public。好奇的我,當然想搶先行啦!

我真正的體會到什麽是 '行到你阿媽都唔認得'!那條橋真的好 X 長!但同時又幾舒服,幾好行。最好的地方是它有冷氣! Bravo!最成功的 overhead bridge!Bukit Bintang 就是 Bukit Bintang。什麽也以客為先。漂亮!

3 comments:

ch3ryl said...

Oh! 條橋開左啦? 得閒去試試先得。。。

挤拉斧 said...

dunno where is it wor....
got shop inside mou?

Patreena.Kam(100cc) said...

Cheryl - Should go for a walk :)

Rainie - I doubt if a stall can fit in that overhead bridge. The width is just for walking.