Saturday, January 21, 2012

不知不覺又3年了。。。


結婚3年了,時間過得真快。。。

這3年來我同老公過得好好。有笑,有淚,有講,有罵,有疼,有閙。可稱爲 '幸福'。雖然我覺得老公唔係好了解我,老是忽略我的感受,老是唔知我唸D咩,就算要他估,他一定都會估錯!有時總有D討人厭,無賴,但同時他又幾可愛,幾搞笑,幾忍得我的坏脾氣。有好有坏啦。人沒十全十美,我了解。。。

也許我在他心目中都係一個一樣難頂的人!如果真係的話,他真的好忍得囉。哈哈哈!!!

人揀我,我揀人。沒完沒了的故事。我了解。。。

我好珍惜我同老公這一段緣份,婚姻同我們這一套相處之道。如果老公可化少少時間來提升他對我的了解,那就更好了!哈哈哈!!!

老公,我愛你 >.<

No comments: