Tuesday, September 29, 2015

第四晚心情 @ 點解要重 BLOG

話說...

有一日, 我老公喺部車道問我一個似易但超難答嘅問題. 我諗咗一陣子... 結果我答佢'諗到話你知'. 我真係冇答案!
 
佢問我, '話俾我知,15樣妳想為妳自己做嘅事.撇開囡囡,係妳真真正正想做嘅事. 我會盡量配合妳, 我會支持妳!'
我聽到梗係冧爆啦! 冧完就諗爆頭啦!
 
咁咁咁... 我又諗咗一陣子. 係啦! 就係重 BLOG啦! 被遺忘兩三年嘅 BLOG (曾是我日常不能缺少嘅寫作) 係時候返身啦! 呢個係我想為我自己做嘅第一樣嘢...
 
希望我可以乖乖哋啦... Be consistent 啊~~~
 
下星期四見...
 
Google images

No comments: