Tuesday, September 29, 2015

第四晚心情 @ 想做個手帳達人

話說...

我係一個會每年買本 planner 嘅人嚟嘅. 都勤力plan, 勤力寫㗎.
 
但係哩... 唔知點解, 越寫就越少嘢寫. 係我嘅生活冇咗火花哩, 定係冇咗動力哩... 定係我已失去自我哩, 甚至已失去靈魂哩???
 
有好幾年哩... 我嘅記憶係斷咗片㗎. 我諗唔起我做過啲乜, 我有做過啲乜! 空白! BLANK!
 
前幾日同我嘅 sis-in-law 回顧一下去年11月東京行. 我竟然唔記得一啲去過嘅地方同埋一啲食過嘅食物. 嗰時只不過過咗 8-9 個月唧! 十足十有老人痴呆咁!
 
正正係因為咁... 我好想將生活的 moment 都記錄低. 我要為自己留下回憶, 趁我還有記憶!
 
預先祝自己成功! 下星期四見...
 
Google images

No comments: