Tuesday, September 29, 2015

第四晚心情 @ 心態好, 身體好

話說...

心身健康好重要. 所以要調好心態先之有好身體!
 
去年經過咗太多負面事件同接收咗好多負面情緒. 我係個樂觀派, 永遠都會把負面變成正面再傳達出去. 做得多咗,我都變得有點負面同消極. 我始終都係人... 都需要時間去調整一下自己嘅情緒同心態, 再出發!

2015 係一個好有挑戰性嘅一年. 亦係一個好好嘅 training year. 2015 使我更堅強面對人生同生命, 更坦承面對自己同愛人. 雖然唔係我想要嘅方案, 我領悟都佢想帶俾我嘅訊息. 我會吸取經驗, 吸取教訓, 然後做得更加好!
 
多謝您, 2015! 下星期四晚...
 
Google images
 

No comments: