Tuesday, September 29, 2015

第四晚心情 @ 點解係廣東寫

有睇開我嘅 blog 嘅人都知道我平時係寫開 English 嘅多.
係囉... 點解呢個會寫差勁嘅廣東寫哩?!

話說...

小姐 (太太) 我哩... 就勁鐘意香港呢個地方. 到有啲迷戀嘅程度. 撇開 politic 嗰一個 portion, 我極度欣賞香港嘅大部分嘢, 尤其係當地文化, 歷史, 藝術, 創作... 等等. 雖然香港人都幾吋, 我依然愛香港!

我就冇讀書嘅 (冇讀中文啦) 但對廣東話/寫極有興趣. 咁就自修啦, 到而家唔咸唔淡嘅廣東寫嘞. *唔嫌棄就幾好嘅*

我想通過一星期一次嘅廣東寫 post 去 keep 住自己當初要學廣東寫嘅理念. 希望會有進步空間... 讀者們, 俾下意見, 唔好嫌棄我唔拖唔水嘅廣東話/寫. 多謝與唔該 :)

下星期四見...

Google images

No comments: