Monday, May 30, 2016

第四晚心情 @ 情心說話未曾講

話說。。。
小女人我生日啦~~~ *又大一歲啦*
生日當然就有生日禮物啦。咁。。。我係個超級實際嘅小師奶嚟嘅嘛,我一定會想要啲實際啲嘅生日禮物啦。咁我就要求家中老闆送我整年嘅護膚品同化妝品。嘻嘻嘻。。。佢真係批准我嘅要求,我要乜就買乜。
我今次真係有啲貪心,入咗好多貨。應該可以用到明年嘅呢個時候。嘻嘻嘻。。。清單裡有啲乜?我而家就揭曉俾大家知啦:
1. 當然唔會少得我最最最大愛嘅護膚品 - 嚟之日本嘅 HABA:
• SQUA CLEANSING 落妝油 x 2大支裝
• SQUA CLEANSING FOAM 洗面膏 x 3支
• G-LOTION 化妝水 x 3支
• SL-ESSENCE 精華液 x 2支
• UVCUT 25 防曬霜 SPF25/PA++ x 1支
2. 喺台灣買嘅一啲護膚品:
• CING JING LANOLIN MOISTURE CREAM x 1硬 (喺菁淨濃場度買嘅)
• PANROSE NATURE PEELING GEL x 2支 (亦都喺菁淨濃場度買嘅) *呢個我會另外做個 review post*
• LOVE MORE 蘆薈絲瓜保濕面膜 x 2盒
• 我的心機保水潤澤面膜 x 2盒
• 我的心機調理淨化面膜 x 2盒
3. 喺台灣買嘅一啲化妝品 *我亦都會另外做個 makeup haul+review post*
• SOFINA PRIMAVISTA ANGE LONG KEEP BASE UV SPF25/PA++ x 2支
• SOFINA PRIMAVISTA ANGE MOISTURE KEEP BASE UV SPF15/PA++ x 2支
• SOLONE 2MM WATERPROOF EYELINER x 1支
• KANEBO MEDIA EYEBROW PENCIL x 1支
• KANEBO MEDIA BRIGHT UP CHEEK x 1盒
張清單好似好長呵。。。呢堆生日禮物s真係幾貴㗎。。。*有啲唔好意思添* 所以我唔會要求家中老闆再送什麼紀念日s禮物,聖誕禮物,乜乜日s禮物嘅啦~~~ 謝謝您,我的家中老闆!明年再嚟過!嘻嘻嘻。。。

No comments: