Tuesday, November 2, 2010

野蛮老爷+奶奶 VS 野蛮媳妇

MIL: 我同你老爷要买一套碗碟同煲贺你地新居入伙。意头黎架,有依食。

Pat: 无必要,已经有人送佐。要咁多黎做乜喔?我又无煮食,要个煲黎做乜喔?

MIL: 迟早都要用到既啦,咪放住先咯。

Pat: 。。。(老公,救救我啊!!!)我唔想放D我暂时唔需要嘅野喺道。

MIL: 一係咁啦,放住你个边先。一个星期后,就搬返黎。等你有用到嘅时候先般返去。

Pat: 。。。(无反应)

MIL: 就咁啦!(就咁就行开佐。。。)

Pat: (不停地complain, complain, complain, 投诉,投诉,投诉!!!)

MIL: 其实呢个係你老爷嘅意思。我已经同你老爷讲佐你地唔锺意咁样做嘅。但係你老爷係个古老石山嘅人黎架。

Pat: 咁係唔係你地唔送我地碗碟同煲就等于我地搵唔到食啊?!我本人唔信呢D野,亦唔赞同呢个諗法同做法。我唔想一边答应你地买买买,一边就死唔甘愿。我好想同你地讲我口嘅个一句同我心嘅个一句。

MIL: 我都很辛苦架,夹喺你地两个中间。

Pat: 其实唔係话我要数臭老爷,我觉得老爷好唔sincere咯。就算老爷喺道我都係呢一句。点解老爷要买野送我地都要通过你?点解唔直接黎同我地讲?有咁难落台咩?我唔想事情搞到咁复杂。我只係好想好sincere地对你地讲每一句话同做每一件事。

MIL: 我知道你心里面係諗紧D乜嘅。。。

Pat: (咁你点解又会做出D咁嘅野咧,你点解又会讲D咁嘅野咧?!莫非你想我对你大‘吊’咩?)所以咪讲咯。。。唔买就最好。你地已经sponsor佐我地部水机,我地已经好好好开心佐。其他嘅野真係唔需要啦。

MIL: 咁啊,OK咯。。。

No comments: