Thursday, October 28, 2010

我接受唔到啰。。。经典作!

MIL: 你既新屋要不要放个神位啊?
Pat: 奶奶啊,我唔拜神既喔。唔放啦。
MIL: 唔拜都拜吓啦。放个神位好D~~~
Pat: 我都唔信你信既个个神,我信既个位唔需要神位既喔。有心就得啦。。。

MIL: 两日前要煞米啊,一日前要挂上红布啊。
Pat: 係,係,係。。。收到!放工载你去。

MIL: 入伙个日要有个炭炉啊。
Pat: 奶奶啊,之后我要个炭炉来做乜啊?
MIL: 收起来啦。
Pat: 收起来自杀啊 (烧炭自杀)?!

MIL: 入伙个日我会带包米上去啊。你有唔有米缸啊?
无,我就一齐带埋来啦。我带个同已家厨房既一莫一样既来啦。。。
Pat: 点解既?我真係无打算要个米缸喔。我都无煲饭既。。。
MIL: 咁我就要一齐带埋个电饭煲啰。我带个同已家厨房既一莫一样既来啦。。。
Pat: (唔係呱?!你已家用紧既係Pensonic, 我要既係Panasonic啊。点咯来比啊?!)
奶奶啊,呢D野有人送佐啦。唔需要你带来啦。咯来咯去,咁麻烦。。。

**日日新鲜,日日甘**

2 comments:

Unknown said...

all the best ya! How to handle your MIL.

Patreena.Kam(100cc) said...

good luck to you too :ppp